Tripi pildid

Hei!
Olen lõpuks isa arvutis ja saan panna siia mõned pildid. Kairi sõitis nüüd suveks maale ja ma ei tea millal ma temalt pildud saan. Kadrilt peab veel ka paluma pildusi. Seni aga lisan siia need, mis mul endal olemas on ja need mis Emmu kohe mulle saadab:) NB! Pilte tuli päris palju. Mõelge, Kairi ja Kadri tegid veel rohkemgi reisil pilte.

Esmalt Tallinn...






... ja Soome ja Stockholm






"in heaven"




vasakult paremale-Onni, Nikke, Armas, Aatu



Kerge make-up poes. Aatu sai samasuguse:D




See imelik mees kepiga. Neid siukseid oli seal veel 2 tükki.




Lisaksin veel, et Emmul tuli kerge kasiino hullus peale. Päris palju mängis maha:D Ja mitte ainult Emmu
Selle tuulekesega sain mina endale nohu.












 

Need kõige lahedamad pildid on Kairi ja Kadri digikates.
Hope you enjoyed:)
.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar