21.06.13

Tsauki!
Mõned päevad tagasi käisin ma Emily juures. Seal oli täiega fun. Sõime vist ta kõik maasikad ära ja tegime pilte. Magama läksime äkki kell 4:30 ja ärkasime kell 13:30. Emmu on kõige naljakam inimene, hakkab lihtsalt täiesti lambist naerma ja ta on räige blondiin.
Eile käisin Steffanis pizzat õgimas. Seal olid Emmu, Krissu, Lissu ja Owe.
Lissu ja Owe on koos kõige nummimad, sorry, pidin mainima. Peale Steffanit läksime vallikasse jalutama. Peale seda ranna poole ja lõpuks randagi. Ilm polnud just kõige parem. Me vist istusime ikka päris paljud Pärnu toolid läbi. Kes mind kuskil maas istumas rannarajoonis nägi, siis ma olin täiesti adekvaatne, lihtsalt oli põiekas ja ei jaksanud liikuda. Kui me juba kõik hakkasime ära minema, läks kõht lõpuks tühjaks uuesti. Haha, sain kõigilt mingeid sente, et endale burks tellida. Küll mul on ikka hääd sõbrad. Koju jõudsin umbes kell 21:30 (vist).
Homme sõidan ma ära Kihnu sugulaste juurde. See saab olema lõbus. Mina soovin olla erali telgis ja vist ka olen. Kui sugulased oma tahvelarvutid ja asjad kaasa võtavad, siis saan vist isegi siia midagi kirjutada ja veebida kah. Lisan pilte eilsest.
Head jaanipäeva ette ära!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar