07.06.13

Heii, üks kiire postitus.
Räägin käps tänasest ja järgnevatest päevadest.
Täna oli mu issikesel sünkar ja me käisime söömas. Algul külastasime Iiri pubi ja siis grillfestile. Seal chillisime ns ringi, sõime ja lõpuks välgukese ajal suundusime koju. Siin ka veel maiustasime ja nüüd pakkisin asju. Nagu ma ammustes postitustes rääkinud olen, lähen ma reisule klassiga. Homme kell 12.30 lähen bussiga Tallinna ja sealt pühapäeval otse laevale. Oleme seal 3 päeva. Ma olen vahepeal palju pilte teinud, aga hetkel pole aega neid lisada. Ma arvan, et teen eraldi selle staatiliselehe, noh, nagu see eraldi pildi leht ja seal räägin veidi reisust ja panen ka reisu pilte sinna.
Praeguseks kõik ja musi teile kõigile!:)
NB! Homme kohtun ka oma musikese Kaisaga. Olen niiii õnnes, et lõpuks teda näen!
xoxo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar