04.06.13


ILUSAT VAHEAEGA!
 Täna ma ei räägi pikalt eriti millestki, lisan ka pilte!

Käisime viimasel aktusel sel õppeaastal. Kestis umbes tund ja pool ja siis läksimegi koju.
Pühapäeval on meil klassireis lõpuks. Nüüd sellega on mingi jama. Ma ütlesin õpetajale, et mina tahaksin varem minna Tallinna ja sealt ise laevale ja õpetaja ütles, et okei jaa. Ja nüüd ta ütles, et ma pean kah maksma bussi eest ja bussiga üldse tulema, et ta tellis juba ära. MA ei saa aru, miks ta siis tellib, kui teadis, et ma tahaksin enne minna. Aga see selleks, lihtsalt rahast kahju kui ma pean maksma mõlema otsa eest, aga ise lähen enne Tallinna. Bussiga ka halb minna, sest mul läheb nii vara (kell 5 väljasõit) süda pahaks. Tallinna tahaksin kindlalt minna, sest ma ju tahan näha oma imearmsat munakest Kaisat.
Täna lähen vist veel vanavanemate juurde chillima ja nende kiisumiisuga photoshoodile.
Maailma parimat vaheaega!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar