03.06.13

Tere.
Ma olen nii nii väsinud kõigest. Koolist (kohe läbi, aga ikkagi), nii palav on ja üldse pole eriti hästi kõik.
Räägin siis veidi tegemistest.
Reedel käisime klassiga rannas, aga mina, Kairi, Lisenn ja Kristiine läksime peaaegu kohe ära, sest ma ei viitsinud meie poiste "nalju" kuulata ja nende peale oma närve raisata. Kõmpisime seene juurest muulini. Muulil tegime pilte. Nüüd on ka facebook täis muulil tehtud pilte ja mu õde tegi ka just selles samas kohas piti kus minagi. Elame üle. Meil oli palav ja igav ja siis otsustasime, et teeme Kristiine pool väikese "party" ööbimisega. Lisenn ei saanud tulla. Jõudsime kuskil kell 8 õhtul sinna ja algul oli kõik chill. Ta vennad on kõige nummimad. Tal on 4 venda kui ma õigesti mäletan. Siis kantseldasime ta mini hamstreid. Üks neist pissis mulle pähe... Seal oli täiega najakas, sõime krõpsu ja kummikomme ja jõime cocat. Umbes kell 11 hakkas mul väga, VÄGA paha. Hingasin veits värsket õhku ja mul oli korraks parem, kuid siis oli jälle paha. Hellasin emmele ja küsisin millal viimane buss tuleb. Buss oli läinud. Siis tuli isa järgi ja ma läksin koju. Kodus kraadisin ja mul oli palavik. Tuli välja, et ma sain päikesepiste. Mul oli kahju, et ma ei saanud sinna jääda:/
Järgmine päev oli parem ja ma ei tea miks, aga ma ronisin randa. Me ei olnud kaua, sõime ja saime Eikoga korraks kokku.
Pühapäeval ma tuimalt passisin kodus, sest õues oli megapalav ja tore, et ma ei läinud.
Täna oli meil kella 9´st 12´ni koolis loovtööde kuulamine. SEE OLI VÄGA VÄSITAV. Ma jäin eile suht hilja magama ka, vaatasin "Blue crushi". Ärgata oli võimatu. Koju jõudes olin veidi arvutis ja läksin magama. Ärkasin mitu korda üles, aga magasin edasi. Siis ärkasin uuest, sõin krõbinaid ja läksin taas tuimalt voodisse magama. Siis ärkasin uuest, sõin banaani, läksin voodisse tagasi, aga enam magama õnneks ei jäänud. Nüüd istun taas arvutis ja avastasin, et mul on 1 jälgija:D Renate-Ly musi sulle!
Mul on päris palju pilte, aga ma ei jõua neid praegu töödelda ja siia panna, tegelen sellega homme.

Kõike head ja rohkelt jaksu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar