30.05.13

Heiips!
Täna oli meil tublidepäev. Koolis oli mingi kontserti taoline asi ja siis saime süüa. Tegelt ma ei saanud süüa, sest kõik trügisid ja ma ei viitsinud oodata. Ja ma läksingi sinna toidu pärast...
Ei, tegelt tegi selle lahedaks JJ-streedi esinejad. Peale aktust läksime Kairi, Krissu, Lissu ja Killuga korraks kooli taha pildusi tegema. Kairi hetkel saadab neid mulle. Siis läksime edasi linna shopingule. Algul oli mul ainult 5€, kuid emme oli täna heas tujus andis mulle 10 juurde. Nii et sain osta endale hästi ilusa pluuse.
Homme läheme klassiga vist randa. Vist just sellepärast, et ilm hakkab vaikselt ära keerama ja mina ei tahaks väga kuskil seene all vahtida terve homse päeva. Aga ma loodan ikkagi, et homme on hea ja nummi ilm, siis saab ka teistele oma pluuset näidata.:)
Ma olen väga pettunud temas. Ma arvan, et te paljud saate ka aru kelles. See laim mida ta internetti kirjutab on jube. Loodetavasti mina ei lange nii madalale kui tema ja ei hakka temast midagi kirjutama. Ja kui Sa seda loed, siis palun lõpeta minust rääkimine. Aitähh:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar