24.05.13

Terekest!
Ma nii õnnes hetkel. Käisin mõni tund tagasi katsetel (Musakooli) ja endaarust läks halvasti, aga empsi tuttav (oli žüriis) hellas empsile ja ütles, et olin arvatavasti oma grupi parim. Mul endal oli küll mark seal olla ja mööda vahest laulda, aga noh, olgem positiivsed. Jõudsin sinna kuidagi väga vara. Viis läbi kümme mini umbes. Sain õnneks kohe sinna ja tegin käps kõik ära.
Räägin veits konsultatsist. Esimene kord pandi mind valesse rühma. Pisikestega:D:D:D
Läksime koos Ann-Liisiga (Marie ema) sinna ukse taha ja kari väikseid nublusi tulid sinna seisma. Marie emps küsis, et kui vanad nad on. Nad vastasid: "9 aastased". Vaatasime üksteisele osta ja muigasime. Siis lisas veel 9 aastane tüdruk: "Siin oli vanemaid kaa, (mõtlesime, et ohh lahe, polegi nii hull) üks oli 10 aastane." Hakkasime Ann-Liisiga naerma ja läksingi pisikestega. Seal läks mul halvasti, sest ma ei tundnud laule ja oli jube kui mingid pisikesed vahivad sind oma suurte silmakestega. Järgmise päeva konsultatsiooni tund oli juba parem. Olin suurtega. Seal oli kodusem ja julgem laulda, keegi ei vahtind ja oskasin ka juba midagi.
Üldiselt oli üsnagi vahva ja minge ka järka aasta katsetele, pole eriti jube:)

Kool on kohe-kohe läbi ja ongi SUVI! Panen screenshoti oma terve aasta hinnetest siia:) Viimane veerand läks veist metsa, aga üldiselt olen rahul. Ja taaskord vabandan kirjavigade pärast, sest mul pole eriti aega kõike lugeda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar