21.05.13

HEII!
Pole väga, väga ammu jõudnud kirjutada. Alustan oma postitusi viimasel ajal just nii. Busy girl. Üritan kirjutada võimalikult palju möödunikust. Laupäeval ja põhapäeval käisin klassiega rannas. Päike eriti ei jäänud peale, valge olen ikka. Laupäeva õhtul käisin koos Marie ja Hansuga kell 21 umbes jalkat mängimas. Päris mõnus oli, aga need sääksed on võimatud. Pühapäeval oli lihtsalt chill bill. Esmaspäeval peale kooli läksime Mariega natukeseks ajaks randa. Seal ootas meid üllatus, aga ma ei hakka siin sellest rääkima:D:D Ebameeldiv üllatus oli. Rannas tegmie ka pilte. Peale rnda läksime bussikasse burxi õgima. Te vist mõtlete, et ma mingi hull burksiõgard, aga kui aus olla olengi. Õnneks kaalu juurde ei tule. Täna läksin kooli lühikeste riietega ja ma kahetsen seda. Minnes oli külm ja sadas. Ma arvasin, et päeval läheb ilusaks, nagu eelnevalt on olnud. Aga ei, ei läinud ja külmetasin koduni. Homme loodan saada ilusat ilma ja minna otse peale kooli Gerta ja Maiuga randa. TULI MEELDE. Ma ei saagi otse minna ju. Ma lähen muusikakooli kontsultatsiooni tundi. Ma vist olen juba kirjutanud ka mida ma sinna õppima tahaksin minna. Veidikene kardan seda kõike, sest ei tea mis see endast kujutab. Nüüd hakkame sööma perega (meie õhtusöök on tavaliselt väga hilja). Lisan vanemaid ja uuemaid pilt kah.

Olge rõõmsad ja varsti suvi käes!!!
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar