14.05.13

Tere!!!
Pole kahjuks jõudnud ammu miskit kirjutada! Alustaksin siis sellest mida ikka mäletan veel.
Täna tegime matas tasemetööd, aga ei jõudnud valmis, homme edasi. See ei olnudki nii jube kui ma arvasin. Nüüd olen kodus ja lebotan. Täna pole plaanis midagi erilist ja tänasest pole enam midagi rääkida ka:)
Eile. Eile... eile.... mis toimus eile?!? Aaaa, eile esinesime koolis emdaepäeva puhul. Panime oma monstrumid jalga ja kõpsisime lavale luuletusi lugema. Seal oli taas õpside näidend, aga see polnud enam nii äge.
Mul tuli ilge pitsa isu. Kahju, et ühe tasuta pitsa kaardilt ära sõime.
Üleeile. Üleeile oli vist emadepäev, kuid see oli igav ja mitte midagi erilist me ei teinud.
Laurakesel oli sünnipäev!
Kuna rohkem ma midagi ei mäleta, siis kirjutaksin veidi meie klassilõpureisist. Läheme me sinna 9. juunil. Meiega tuleb kaasa 7c. klass. Alguses sõidame me Tallinnast Helsingisse ja sealt edasi Stocholmi, aiia jälle Helsingisse tagasi ja koju. Meil on planeeritud ära Stocholm. Jõuame me sinna umbes lõuna paiku ja siis läheme väikesele ekskursioonile. Peale seda pooled lähevad kuskile lõbustusparki ja teine pool linna tuuseldama. Mina lähen ikka linna, sest minu arust on pointless maksta palju selle eest, et korra sõita karusellil. Pärnus saab ka pärast musikatega sõita. Linnas me lähme sinna peatänavale või noh, sellele tänavale kus poed on. Loodan saada hunnikuga riideid. Imelik on see, et me pole planeerinud Helsingi päeva. Kõige lahedam on see, et me lähme laevaga sinna kolmeks päevaks ja ma sõidan tegelikult esimest korda laevaga. Lahe on ka see, et saan oma H & M´ist tellitud kleidikese kätte. Loodame, et siis on hästi soe. Ootan seda väga!
22 PÄEVA SUVENI! Tuleb teha veel viimased pingutused koolis ja saabki puhata. Hinded tõotavad tulla head, aga eesti keel on veitsa pekkis. Eks ma veel pingutan ja loodan saada kõik viied.... Loodan....




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar