08.05.13

Tere!
Täna oli ka üsna lebo päev. Kekas jälle päevitasime, tegime pilti ja siis jooksime 60 m. Tuleb ka välja, et kõige halvem seis hinnete poolest on mul KEKAS?!?! Kui ma saaksin estas, bios, arvutis ja looduses 1 viie juurde tuleksid mul lõputunnistusele kõik viied. Peab tegema veel viimaseid pingutusi, aga no ei viitsi enam üldse. Hiljem läksin koju ja otsustasime minna ID-kaarti tegema. Seal oli nii awkward putkas pilti teha. Saan selle umbes 3 nädala pärast kätte. Siis hakkasime juba koju minema, kui kohtasime Marie empsi. Jäimegi mitmeks tunniks PK platsile päevitama ja sööma-jooma. Minu ja Marie emps on head sõbud. Nüüd olen juba kodus ja lõpetan kodutöid. Homme lubab äikest, aga ma kardan kahjuks seda. Kardan ühe laagri pärast, umbes 3/4 aastat tagasi juhtus see. Seal ööbisime siis telkides ja lõi üli kõvasti äikest. Lõi ühe korra ka meie telkide lähedale ja mu kasuõde tuimalt röökis ja kisas hirmust. See oligi see kõige jubedam koht ja sain lapsepõlvetrauma. Mäletan ka kui väike olin sõin ma välgu ajal kohukest teki all. Täna vaatan siis veel "Kättemaksu" ja jään tudile.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar