07.05.13

Tere!
Pole jõudnud 2 päeva kirjutada, sest olen hilja koju jõudnud või pole saanud arvutisse.
Räägin eelmisest kahest päevast veidi ja lisan ka eilsest ja tänasest pilte.
Üleeile (pühapäev)- Läksin kohe hommikul lõpuks Sinti vanavanaemale appi. Olime seal umbes 4 tundi. Ma pesin aknaid, vahetasin kardinaid, käisin mööda treppi edasi-tagasi ja viisin mantleid keldrisse. Mul jäi vahepeal isegi hing kinni sellest jooksmisest. Peale rasket tööd olid mul õlad väga valusad ja siiani ei lase mul rahulikult olla. Siis jõudsin koju, hakkasin õppima ja läksin Mariele bussikasse vastu. Ta tuli just Tallinnast. Uskumatu, et ta suutis mind burksiga ära osta. Siis ostiski ta mulle hiiglasliku burksi ja rääkis oma Tallinna tripist. Mulle tundus, et ta väga nautis oma nädalavahetust.
Eile (esmaspäev)- Ma tulin koolist koju ja läksin Mariaga (pisiõde) Jaansoni rajale jalutama. Tegime väikese pikniku selle majakese all. Tegin mõned pildid. Õele meeldis küll väga ja mul endalgi oli mõnus värskes õhus jalutada. Siis tulin koju ja tegin ruttu geo uurimustöö ära.
Täna- ei suutnud ma ärgata. Unetu öö oli. Meie klassivennakene oli täna kuidagi ülemeelik ja elas Mariel seljas terve päeva. Käisime ka kekas ja see tund oli PARIM! Õpetaja läks 3 õpilasega vallikasse jooksma ja meie teised olime munakal ja "mängisime" palliletsu. Meie Mariega viskasime tuimalt puu alla pikali ja võtsime päikest. Ma vist olin peaaegu magama jäänud. See oli väga mõnus, naersime ja lebotasime. Täna ei saanud me vene uksest sisse. Õpetaja laamendas selle ukselingi kallal ja meie istusime samal ajal maas. Laura kujutas ette kuidas ta lööb jalaga ukse eest ära ja ma kujutasin ette kuidas ta võtab mootorsae ja saeb ukse maha. Natuke laamendas veel ja läksime teise klassi. Tänane päev on üldse kuidagi veidi imelik olnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar