04.05.13

Heips!
I had a really shitty day.

Hommikul ärkasin kell 8, kuigi tahtsin magada kaua. Siis tuimalt vahtisin TLC´d ja foxlife´i. Algul oli "Honey boo boo" ja pärast foxlife´ilt oli "Castle". Ja siis veel vedelesin kella 2´ni. Tulin lõpuks arvutisse, lunisin Gertat, et ta mu netist tellitud papud kohale toimetaks. Leppisimegi kokku, et kell 14:38 istun ma bussile ja ootan teda säästuka ees. Lõpuks ootasin ma teda seal säästuka ees u. pool tundi. Tegelikult ei olnudki see halb, sain hingata värket õhku (tegelt polnud õhk värske, sest mingid alkojoobes isikud istusid mu vastas ja suitsetasid). Siis sain asjad kätte ja olin ostuga rahul, nummid papud sain ja Margaret sai ühe ilusa koti. Läksin siis portasse, et osta koju mõningaid toiduaineid ja ostsin ka jäätist. Mõlesin ka, et mis ma seda Mammu kotti ikka tassin, annan talle ära. Ootasin teda linnas tuimalt 20 mini. Selle peale läksin küll väga närvi. Kulutasin 50 mini. oma elust tühja istumise peale. Tundsin end veits porta chillerina:( Kui asjad olid üle antud, läksin tädi juurde, sõin kõhu täis ja suundusin koos empsi ja pisiõega koju. Täna eriti pilte ei teind, sest polnud kellegiga teha ja porta ees üksinda iseendast ei hakka pilte tegema.
Olen väga väsinud ja nüüd lähen voodisse. Vabandan ka kirjavigade eest, kui need on. Väga väss.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar