01.05.13

Terekest!
Tahtsin juba postituse pealkirjaks panna 31.04.13, aga tore, et vaatasin ekraani paremat nurka.
Täna käisin Mariega linnas šoppamas without money. Šoppasime silmadega ju siis. Linnas sain ma järjekordse tõestuse, et meie noored mirage ja porta chillerid on "vahvad". Räägin lähemalt.
Väljusime Maiuga just Port Artur 1´st ja istusime sinna trepile päikest nautima ja toffifeesi sööma. Ja siis järsku kuulen, et keegi selja taga räigelt röhiseb. Vaatasin taha ja need olid TÜDRUKUD. Tulid siis trepist alla ja nägin ka, et 1 poiss. Tüdrukud hakkasid sealt kallakust alla minema ja üks neist tuimalt norsatab ja sülitab nagu mats. Läksid üle tee ja lõugasid nagu puurist välja jooksnud ahvid. Mu imestuseks oli poiss vaikne ja kõndis lihtsalt taga sabas neil. Tore, et nad telost kõvasti muusikat ei lasnud...
Peale seda läksime Mariega bussile ja bussis kutsus ta mind endaga homme Tallinna mängule. Emps lubas kenasti ja ma lähengi. Nõme on ainult see, et mul tekib endal isu mängida. Tahaks tormata tuimalt platsile ja mängida. Olen seal siis niisama ainuke Pärnu kaasaelaja. Lõugan kindlalt palju!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar