30.04.13

Hei!
Tänane päev oli imelik... Päev algas sitasti, kuid päeva lõpp oli hea.
Jutustan oma päevast siis koolitundide kaupa.
1.Inglise keel- See tund oli vahva, sest see ei olnudki mingi tund. Terve tunni rääkisime uurimustöödest ja sõime kommi. Valmistusime kehalise tunniks.
2.Kehaline- See oli see kõige sitem koht minu päevas. Me pidime tegema vallikääru ringe. See tunne mis mul tekkis jooksu ajal oli üldse kõige valusaim asi. Räägin siis lähemalt.
Pidime terve selle raja läbima vähemalt 7 minutiga, et saada 5. Alustasime kõik koos. Hakkasin kohe siukse normaalse tempoga jooksmist, mitte kiire, aga siuke paras. Olime mingi 500 meetrit või rohkem ära jooksnud ja siis tuli mul peale astmahoog. Võtsin siis vähe tempot maha ja siis toimuski päeva rõvedaim hetk. Mul hakkas üli kõvasti rinnus valutama, hing jäi järjest kõvemini kinni ja pea hakkas ringi käima. Siis hakkasin kõndima. Kõndisin edasi mingi 500 meetrit, üle ei jäänud. Siis jäin tuimalt seisma. Hoog hakkas üle minema ja tõstsin tempot, aga JÄLLE, jälle tuli uuesti hoog peale ja ma mõtlesin, et ahh, vahet pole kõnnin. Lõppu jõudes oli mul väga, VÄGA piinlik, sest ma olin VIIMANE!!! Isegi kõige halvemad jooksjad said must ette. Mina sain kenasti kolme:). Pärast kõik lohutasid, pisar tuli silma, kuid mitte hinde pärast, vaid selle pärast, et mul oli väga valus. Käisin arsti juurest läbi, tahtsin inhalaatorit, kuid arsti inhalaatoril sai kehtivusaeg läbi. Sain ibumetini ja oligi korras.
3 ja 4 tund- Oli meil konverentsi parimate tööde esitamine. Siis mul oli juba parem olla. Seal oli mõnus lebo olla ja sai veits magada.
5.Vene keel- See tund oli ka vahva, sest ma sain vene tasemetöö 5+ !!! Muidu magasin ka seal ja oli samuti lebo.
6.Geograafia- Seda tundi alustasime me eelmise tunni töölehe vaatamisega. Sellest meil midagi välja ei tulnud, sest poisid irvitasid ja mängisid. Õpetaja otsustas, et proovime liikumatult istuda 2 mini. Õpetaja oli esimene, kes hakkas naerma! Nii me proovisime mingi 4 korda olla liikumatult, kuid ikka hakkasime irnuma ja siis otsustas õpetaja, et õppimisest ei tule midagi välja ja hakkasime hoopis mängima. See oli vägagi naiss.
7. Muusika- Seal kuulasime mingit India lüürikat või mis iganes see ka oli ja seal ka magasime.

Nüüd olen kodus, puhkan ja lähen varsti õele järgi. Lisan ka pildid tänasest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar