26.04.13

Hei! Otsustasin siis kah hakata pidama blogi. Selle eesmärgiks on salvestada kindlasse kohta oma mälestused ja eelkõige on see minu enda jaoks, aga on ka tore, kui keegi loeb su tegemistest:)
Alustan siis kohe tänasest päevast.

Tänane päev algas väga halvasti, tuju oli täiesti nullis ilma pärast ( minu tuju oleneb väga ilmast). Kõmpisime Maiuga hommikul kenasti töpa majja ja "nautisime" seda tundi. Edasi oleks nagu must auk, kahjuks ei mäleta poolt päeva. Meeles on, et tegime vene tasemetööd, mulle oli see loomulikult lebo, ei tea kuidas teistele tundus. Päeva tipphetk oli eesti keele tunni ajal. Lugesime parasjagu meie "5 päeva reisi" jutte ja pidime minema "rändama" (teiste õpilaste vihikuid kontrollima). Minul loomilukult ei olnud vihikut, aga Marie vihikus oli eelmisest tunnist üks joonistus. Nimelt joonistasin sinna meie klassivenna Andrease, kes on üsna... jah....tore... ja noh ja siis tegin sinna kriipsud suu ette nagu ta karjuks. Õpetaja tuli mööda ja võttis Marie vihiku enda kätte, näitas tervele klassile ja ütles "Näe kui vahva tuulepoiss, puhub laevadele tuult jah". Paljud teadsid, kes oli seal kujutatud ja hakkasid ilgelt irnuma, mina läksin näost peediks, sest see inimene nägi ise ka seda pilti...
See oli üks piinlikest hetkedest. Edasi läksime ajaloo tundi, mis on loomulikult parim ja naljakas.
Koolipäev lõppes sellega, et mina läksin koju ja Marie arstile.

Üldiselt oli üsnagi õnnestunud päev. Hiljem lisan ka pilte:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar